2012. november 6., kedd

Csőben sült brokkoli és padlizsán


Régen, amikor először hallottam ezt a kifejezést, nem tudtam, hogy értik. De manapság is tudok olyat , aki még mindig nem tudja.
Hihetetlenül egyszerűen nyakon öntjük a választott zöldségeket és kész is van egy hangzatos nevű étel.
Nem túl gyakori ez a fajta ebéd nálunk, mégis nagyon kedveljük.

Hozzávalók:
1 nagy fej brokkoli, só, bors, fokhagyma, köménymag (felforrt vízbe rózsákra szedve kb 10 percig főzzük a fűszerekkel),
1 padlizsán (só, színes bors, olívaolajon kisütöttem)
Besamel mártás: 8 dkg vaj, kb 3-4 kanál liszt, só, bors, fél l tej, szerecsendió
Belerakosgattam a zöldségeket, leöntöttem a kész mártással és a tetejére füstölt sajtot reszeltem.
Pirulásig kb 30 percig sütöttem. Tálalásnál még petrezselyemmel megszórtam.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése