2012. november 11., vasárnap

Túrós pogácsa

Már a múltkor is említettem, természetem , hogy mindig bedobok egy túrót, ha kell, ha nem.
Most az ünnepek előtt is ez történt, de most már tényleg nem tudtam újabb édességre gondolni, mert már nekem is igen sok az a mennyiség, ami mostanában nálunk van!

Ezért nagyon jól jött Flat-cat sós pogácsa ötlete , mert elmaradoztak a kelt tészták a menüsoraimból, és biztos voltam , hogy amikor már készítem, akkor körülrajonganak, hogy meleg pogácsa lesz!



Hozzávalók:
500 g liszt , 250 túró / juhtúró, só, bors, pirospaprika, köménymag, 2 dl tejföl, 2 tojássárga, 2 dkg élesztő, 15 dkg zsír (nála kacsazsír), 3 evők cukor, tojás a teteje kenéséhez / füstölt sajt

Nagyon szimpatikus volt már elsőre, hogy kacsazsírral készítette, de sajnos most nem volt a hűtőben, de legközelebb kipróbálom, mert szerintem még jobb lesz!
Vigyázat nagyon laktató és nem lehet abbahagyni!:)A képek futtában, még melegen készültek, aztán eltűntek...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése