2013. január 9., szerda

2013. A kígyó éve

Nem recept következik, hanem egy gondolat morzsát kívánok leírni, mert rég szántam rá magam ilyenre!

Új év második napján egymás után történtek meg azok a dolgok, amik rettentően feltöltöttek és elégedetté tettek.
Azt már megszoktam, hogyha valakire sűrűn gondolok megjelenik,(vagy megszólal a telefon) néha természetemnél fogva, rögtön akarom, de aztán rájövök, akkor fog jönni, amikor kell...
Már a karácsony is nagyon tökéletes volt! Nem azt mondom, hogy az előtt nem volt jó, de most mindenkiből egyszerre nagyon békés és elégedett  érzéseket váltott ki, ha rágondolok, nem is értem, miért fáradnak  el az emberek a sürgés-forgásban! Persze, mert nem is akarják, így könnyen válik nem jó érzéssé.

Jó és könnyű lelki megkönnyebbülés telített el, amikor végre beszélhettem valakivel, akit már nagyon vártam!
Szeretem az ilyen napokat, megszépülnek, kisimultnak érzem magam utána, pedig nem arról szólt a beszélgetés, hogy magamat fényezzem, sőt!
De amikor ösztönösen rájössz,  és bevallod (legfőképp) magadnak, illetve ki is mered mondani, attól nem csak megkönnyebbülsz , hanem tudod folytatni, remélhetően a jobb irányba haladva.
Gondolkozhatsz magadban, merre fordulj, mit kéne tenni, de amikor kívülről is megerősítenek, hol lehet az elakadás, akkor lehullik a mázsás súly és pihe könnyűvé válsz, és szerintem ez kell a jó megoldáshoz.
Vagy csak egyszerűen a továbblépéshez!

Ezt ígérik a 2013-as évre, hogy mindent csak akarni kell és megvalósul! A negatív viszonyok eltűnnek és már csak a nagy változás jön  , ami mindig pozitív!

Mostanában kifejezetten jól viselem a "rossz" dolgokat, többször kaptam magamat rajta, hogy még csak ideges sem leszek, amiért régebben dühöngtem volna! (Na ez a gondolat mindig el kéne!:))

Rengeteg kósza gondolat kavarog a fejemben, de a többit a fotókra hagyom, hagy keljenek életre általuk!



Nem vagyunk egyformák



A tüskék megmaradnak...




Gondolkozunk...



Csend és nyugalom



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése