2013. január 14., hétfő

Amerikai palacsinta angol krémmel

Hát, bizony az egyik kedvencem a Burger kingben! Lehet kérni juharsziruppal és édes picike (sajnos elég kevés van egy adagban)kis mini palacsintáktól teljesen oda vagyok!
Most hogy a hűtőben szépen várakoznak a citromos és narancsos krémek, természetesen otthon is " kénytelen " voltam hozzá palacsintát sütni!

És már olyan rég ettem finom puha palacsintát, hogy nagyon örültem, amikor eszembe jutott!

Hozzávalók:
20 dkg liszt, 1 cs sütőpor, 1-2 tojás, 2 kanál vaj, 1,5 dl most  tejszín / tej, só, 2 kanál nádcukor szirup/ juharszirup/ cukor, pici fahéj
Belevaló: narancs curd + fahéj


Most a narancsos curd-el tálaltam, nekem nagyon tetszik ilyen nagy formájúban is. a palacsinta!:)











2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a fotók!:) Amerikai palacsintát még nem sütöttem, de sokat hallottam róla, hogy nagyon finom. Ami a krémeket illeti, mennyei lehet!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!:) Próbáld ki, én legalábbis nagyon szeretem, mert dundi, vastag a tészta!
    A krém pedig tényleg jó lett !:)

    VálaszTörlés