2012. július 2., hétfő

Új zöldbabos lencsesaláta

Most van a sárga babnak a szezonja, ezért mostanában  pár ételt elkészítek belőle,  mert amúgy is régen főztem belőle, és most nagyon jól esik.
Mivel tényleg friss, ezért kevés ideig kell főzni, ami nálam különösen előny.

Ezt a salátát az egészség jegyében készítettem, mert több hüvelyest kellene fogyasztani.
Már többször leírtam, hogy mi többször eszünk lencsét, mert nagyon szeretjük, így nem csak karácsony tájékán kerül az asztalra.

Gyors vacsorának javaslom a következő receptet.(de hidegen-melegen, ebédnek is kitűnő!)

Hozzávaló: kb 200 g lencse, 2 marék sárga hüvelyű bab, olívaolaj, 2-3 nagy gerezd fokhagyma ( az eredeti receptben volt újhagyma is) só, szegfűbors, chilipor, garam masala, menta, (akár paprika paradicsom, de én most kihagytam!)

Ilyen egyszerű, de a garam masala egy ige intenzív fűszerkeverék, mely igazi keleties ízvilágot tálal elénk.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése