2012. július 25., szerda

Bodzalekváros nyúl édesköményágyon

Olyan rég kérik itthon a nyuszit, hogy teljesítettem a kívánságot, de nem  ám hagyományosan, hanem egy újabb fantázia receptben!

Remek bodzalekvárban fűszerekkel  pácoltam a nyulacskát, majd a finom zöldségágyon megsütöttem.
A tálalásnál még nyers cukkinire pakoltam, és nagyon finom az Áfonyás Mangós chutneyval is!


Hozzávalók: 1 kg nyúlcomb/lapocka, só, színes bors, római kömény, kakukkfű, mustármag, chilipehely, cayenne bors, 2-3 kanál bodzalekvár, balzsamecet, méz
4 édeskömény gumó,1 nagyobb cukkini, 4-5 g fokhagyma,  1 vöröshagyma (lehet még répa, paradicsom stb), olívaolaj, só, színes bors

A zöldségeket vastagabb szeletekre, a köményt félbe rakosgattam, a hagymákkal, fűszerekkel a porcelán tepsibe , erre tettem a szószos husikat, alufóliában megsütöttem.
A zöldségek persze hamarabb megpuhulnak,de ezért is jó tálalásnál akár nyerssel együtt enni, mert így szuper lett.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése