2011. március 13., vasárnap

Kókuszos- málnás muffin

Málna, vagy eper,  nekünk azonnal jó emlék. Ezt a muffint már olvastam könyvben is, de még sosem próbáltam.
A változtatás persze most is kézenfekvő volt, ugyanis nem akartam 20 dkg málnát beletenni (eredeti receptben), ezért lekvárt is használtam. A joghurt helyett pedig krémtúrót találtam a hűtőben és nagyon jól illet bele. Ami jól jött , ugyanis kevés málna is elég hozzá, és így is tökéletes.
Hozzávalók 12 sütikéhez: 20 dkg liszt, 10 dkg cukor, 10 dkg vaj, 1 dl krémtúró, 3 evőkanál málnalekvár, fél citrom, 10 dkg kókuszreszelék, 0,2 cl kókuszlikőr, 2 tk sütőpor, 1 tojás, kb 20 szem málna














A tetejére lehet tejszínhabot vagy mascarponét is tenni, vagy fehércsoki krémet, ahogy én is tettem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Erika! Én kaptalak a Blogkóstoló 6. fordulóján. Ezt a receptedet készítettem el.
    Ha kíváncsi vagy rá, itt megtalálod:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/12/blogkostolo-6-kokuszos-meggyes-malnas.html

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy azért sikerült, láttam meggyel variáltad!:)

    VálaszTörlés