2011. március 1., kedd

Rózsalekváros Lasszi (Gulab lasszi)

A virágok olyan örömet tudnak hozni, amit nem tudunk megfogalmazni, csak átérezni.
Vettem magamnak egy csokor rózsát és agyon szeretgettem, vagyis fotózgattam, nézegettem
és persze ettem. Bár még nagyon hűvös van, már a tavasz illata is megcsapott, immár
várom ,,,
Szerettem volna valami olyannal is hozzátenni, ami nem csak látvány, hanem ízlelés is, így jött létre ez
a kis szösszenet.
Bár nyárra ajánlják, de én most akartam kipróbálni, mert minden adott volt hozzá.
A mangó lasszit nemrég ettem indiai étteremben, nagyon krémes és szinte tökéletes volt, ezért is gondoltam,
a rózsából is lehetne és persze ilyenkor az ember egyből talál receptet is.
Ajánlom mindenkinek, a képekkel és élménnyel együtt!

Hozzávalók: 2 dl joghurt, 4 dl víz, 1 evőkanál rózsalekvár , ízlés szerint  őrölt kardamom









Ezt a képet már feltettem kíváncsiságból a Fagor játékba is!







2 megjegyzés: