2011. március 9., szerda

Fehécsokoládés bonbon málnás trüffel töltelékkel

Amikor olvastam Bonbon mániánál a málnás csokiburkot, teljesen levett a lábamról, ezért nekem is kedvem támadt ehhez a kis csodához. Természetesen mivel csak most szereztem be bonbon formát, így találkozhattam evvel a "problémával". Természetesen nem fogok ráállni erre a műfajra, de kíváncsivá tett és ezért muszáj volt megpróbálkoznom.
Nekem természetesen az alja jelentett problémát, hiszen ehhez hihetetlen precizitás szükséges, illetve tapasztalás!
A külső burok egyszerű fehér csokoládé, a töltelék pedig fekete csokoládé (málnás), (mirelit) málna  és tejszín, pici vaj.
Ez a trüffel krém fantasztikus!








2 megjegyzés:

  1. Úgy látszik, ma egyre gondoltunk :) Nálam is málnás bonbon van terítéken, csak belül is fehércsokis. De szívesen cserélek veled, nagyon szépek lettek ezek a kockák!

    VálaszTörlés
  2. De szupi, megnézem most rögtön!
    Köszi

    VálaszTörlés