2012. március 14., szerda

Tokaji-narancsos-mustáros libacomb chilis tésztával

Hát igen,  nagyon szeretjük a liba-, kacsacombokat! A múltkor kifogtam ismét akciós libacombot, ezért most ezt sütöttem meg igen finom,ropogósra.
De ami a lényeg: most kivételesen bepácoltam, ugyanis, előtte való este vadlazacot ettem, amiről sajnos nincs
fotóm, mert túl gyorsan elfogyott, így volt ideje  egy éjszakát a comboknak érlelődni a narancsos mustár és tokaji bor pácában.
Ismét kapható a Lidl-ben mustár különlegességek, így találtam rá erre a narancsos mustárra.

Hozzávalók :3 libacomb,só bors, chilipehely, olívaolaj, 2 nagy kanál narancsos mustár, 1-2 dl tokaji aszú
Köret: chilis tészta  mustáros carbonara módra (szalonna,  1 g fokhagyma, 2 tojás, 2 dl tejszín, 1-2 kis kanál narancsos mustár , parmezán,só, bors, olívaolaj)
















2 megjegyzés: