2011. október 17., hétfő

Rózsás bonbon

Valószínűleg sokan majd azt gondolják, ez valami tavaszias dolog, pedig ősz van!
Mostanában ismét kezd rózsaszín korszakom lenni, már megmutattam a szép tányéromat, kiöntőmet, ami pont olyan rózsaszín, amit elképzeltem és sikerült kapnom végre.

Most már szalvétám, rózsaszín evőeszközöm is lett , ezért gondoltam egy rózsaszín hangulatú bonbonra is: azaz a rózsásra.





 Hozzávalók: külső burokhoz fehércsokoládé, töltelékhez rózsalekvár, plusz étcsoki, pár kanál tejszínnel elkeverve.







5 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki ez az evőeszköz :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy Neked is tetszik!:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű képek!Szeretek nálad nézelődni nagyon.Az evőeszközöket hol vetted? Nagyon, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, jó egy kis pozitív visszajelzés !
    A dunakeszi Achanban, a bútorbolt egyik sarkában konyhai eszközök, vázák, dobozok stb részen voltak.

    VálaszTörlés
  5. Azt hittem Butlersben vetted, nekem a tányérom onnan van.
    Most szomorú is vagyok, mert Dunakeszi messze van hozzánk.:-(Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés