2012. július 14., szombat

Banán chutney


Már tavaly óta  szerettem volna kipróbálni, de csak most jutottam el hozzá, a Málnás cékla chutney sikerén felbuzdulva!

A banánt mostanában csak én szeretem otthon, régen pedig nagy kedvenc volt.
Ezért mostanság megmarad, ha veszek, és  most valami újat akartam készíteni a maradék 2 barnás héjúból, nem a szokásos banános sütit.

Hozzávalók: 2-3 banán, 1 újhagyma, (1 g fokhagyma én kihagytam), garam masala só, szegfűbors, rózsabors, fehér  bors, almaecet / fehérbor ecet, barna cukor/ méz, lehet még : kurkuma,  fahéj ,gyömbér, chili, római kömény , mazsola stb


Lehet édességként, mondjuk joghurttal (natúr), péksütivel, lehet előételként, vagy rizzsel főételként, vagy akár hússal, megbolondítva a szokásokat!













2 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmasan hangzik, banános verzióról még nem hallottam, biztos finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika!
    Tényleg,szerintem is izgalmas főleg a garam masalától!:)

    VálaszTörlés