2013. október 10., csütörtök

Segísüti átadás

Hát ilyen még nem volt, annyira készültem, hogy otthon hagytam a fényképezőgépemet!

Ezért sajnos nem tudok jó kis képeket hozni a három csupros finomságról (illetve a  képen zacskókban rejlenek), viszont nagyon
örültem, hogy volt ideje a nyertesemnek egy poharas édességre és beszélgetésre!

Egy igazán kedves ember , Móni választotta a különleges csupros tortámat, elmondása szerint azért fogta meg, mert szereti a mákot is, gránátalmát is és  a gluténmentes édességeket.

Viszont volt hatalmas meglepetés, mert én is kaptam Tőle ajándékot, (otthon készült erről kép), ami aztán tényleg telitalálat volt,
málnás trüffel! (Kedvesen elmondta, eredetileg epres lett volna!:)))

Sokat beszélgettünk, jókat "főztünk", recepteket meséltünk, hamar elszaladt egy óra, remélem lesz
még alkalmam Vele találkozni!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése