2010. november 9., kedd

Muszaka

Már többször írtam, mennyire szeretem Görögországot, és egyik nagy kedvencem a muszakájuk,
egy baj van vele, ez nem olyan tíz perces előkészülést kíván, ezért nem csinálom gyakrabban.
Minden gázrózsa ment, hogy minél gyorsabban elkészüljön. A sütőben elősütöttem a sós, borsos, olívás padlizsánszeleteket. Közben főtt a krumpli. (én héjában szoktam) A paradicsomos darált hús is rotyogott és a besamel is sűrűsödött egyszerre.
Hozzávalók : 2  padlizsán, só, bors, olívaolaj
                    60 dkg darált hús (lehet marha, sertés, kecske, bárány stb.)
                     babérlevél, só, bors, fahéj, oregáno, paradicsom/paradicsompüré, fokhagyma
                    1.5 kg  krumpli
Besamel: 10 dkg vaj, 10 dkg liszt, 3-6 dl tej, só bors, szerecsendió, sajt (parmezán, de trapista is jó)







,

1 megjegyzés:

  1. Én is Imádom Görögországot!Hát még a muszakát!De meg enném most!:-)

    VálaszTörlés