2016. június 4., szombat

Spárgás gnocchi

Imádom a gnocchit! Egyszer kipróbálnám mennyit kellene ennem , hogy megunjam!
A pláne hogy mindig más lesz, es ha nincs kedved vásárolni, biztos, hogy isteni vacsit tudsz belőle készíteni.

Tehát úgy kezdődött hogy jól akartam lakatni mindenkit, mivel a vacsorázás a fő találkozás nálunk, 
nem tudok leszokni arról hogy mindig valami mást és újat találjak ki.

Bejött, még annak is aki idegenkedik a fehér azínű ételektől,
Tényleg, ezt most vettem  csak észre!D

Kivételesen fehéret dobtam be vmelyik nap, bár én általában a zöld spárgát választom.
Kint Rómában is sajtosat kértem, és vmi olyasmit szerettem volna ma is, de mivel csak 
egyféle sajtom volt, az lett a dísze a tányéron.

Hozzávalók:
Kb 300 g gnocchi, 2 hatalmas fokhagymafej, olívaolaj, színes bors, himalája só,
kb 1,5-2 dl tejszín, 250 g citromos vízben előfőzött spárga, és zöldborsos sajt,petrezselyem

Természetesen hozzáillő paradicsomsaláta, azaz balzsamecetes, lilahagymás is volt mellé.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése