2011. június 26., vasárnap

Mentás-málna ecetes dinnyefagyi

Ezt a fagyit a Heves Jeges VKF 43. fordulójára készítettem. A dinnyefagyival már régóta szemeztem, de most igazán finom görögdinnyét sikerült kapni, ezért gondoltam: most vagy soha!
A legegyszerűbb dolgok sokszor tényleg igazán jók.
Persze , nem én lennék, ha nem bolondítom meg valamivel. A málnás balzsamecet szerintem fantasztikusan illik hozzá, de persze csak keveset, hogy ne nyomja el a dinnye ízét!
Aztán , mivel most vettem egy cserép mentát, muszáj volt vele variálnom.
Tejszínt , cukrot és mentaleveleket összefőztem, kihűtöttem és ráöntöttem az összeturmixolt dinnyére.

Egy igazán hűsítő, mégis sokféle ízbombával összeállított jégkrémet csodálhattunk meg, amikor este megkínáltam a többieket.
Ami még tetszett: az első mondat az volt: "hú de jó dinnyeízű!", tehát nem lehetett semmit külön kiérezni, és nem volt elnyomva a mentától az egész.

Szerintem az sosem jó, mert akkor lesz fogkrém hatású és túl sok valamiben. Az meg borzasztó!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése