2016. szeptember 9., péntek

Segítsüti 2016 ősz


Akármennyire is úgy látom sokat illetve egyre többet foglalkoznak ennek a nagyon kedves megmozdulásnak a hirdetésével, sajnos mégsem eléggé szerintem!
Remélem ennél még népszerűbbé válhat,mert mindig önzetlen és a rászorultakra odafigyelő szinte állandó szponzorálók vannak jelen, 
én még hiszek a szóbeli és személyes kommunikációban, és ott szembesülök, milyen kevesen is hallottak erről a kis csapatról!
Nagyon kevés szabadidőmet pont ezért is szívesen áldozom föl ezért a megható és jó ügy érdekében nem vagyok hajlandó lemondani  a részvétről, pedig  néha könnyebb lenne!
Szívesen ötletelek, mert bízom benne, hogy valaki majd boldogan veszi át a sütimet'

http://segitsuti.hu
A Segítsüti Közhasznú Alapítvány 2009 óta minden évben két jótékonysági sütivásárt rendez.
Ez évi őszi kampányuk támogatottja a Peter Cerny Alapítvány, mely 1998. óta üzemelteti koraszülött mentőszolgálatát.


Licitálni 2016.szeptember 12-én , hétfőtől 15-én csütörtökig16 óráig lehet.
30 szebbnél szebb és finomabb süticsodákra!








Túrótöltelékes csokis kuglóf fehércsokoládés ganache-val és gyümölcsökkel


Hozzávalók
3 nagy tojas 1 bogre barna cukor, fél dl olaj/ 20 dkg vaj, fél bögre kakaó, rum , fahéj ízlés szerint, 
20 dkg mascarpone, 2 kk sütőpor, kb 30 dkg liszt,
Töltelék: 15 dkg túró, pár kanál mascarpone,  3 zacskó vanilias cukor , olvasztott feher csoki és tejszín
Gyümölcsök: málna, mangó, füge

3 megjegyzés:

  1. Hozzád méltó, különleges finomság, és a liciten is jól szerepelt, gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Aranyos vagy, mint mindig!:))

    VálaszTörlés