2012. augusztus 23., csütörtök

Málna- sárgabarack fagylalt szendvics

A második kedvenc gyümölcsöm az eper után a málna, mégsem készült még nálam sárga málnás csoda.

Ma a piacon,mint egy gyerek, amikor meglát valami kedvenc játékot, odaszaladtam és kértem (persze, hogy az egyik legdrágább helyen) vegyesen a piros- és sárga málnából.
Ez nem tudom, hogy jellemző -e a sárgára, de kicsit savanykásabb volt, mint a piros.


Ilyenkor egész nap feldobott hangulatom lesz, mert imádom a színeket! Aztán jött a tervezgetés, mi legyen belőle! Persze ezt is ajánlom a SAD 8. alkalmára, hiszen, mi másból, mint a málnától jutottam el ehhez a pompás édességhez!

Megtaláltam a megoldást, ugyanis a sárga málnától eljutottam a sárgabarackig, milyen jól nézne ki a két szín együtt! Mostanában rengeteg sütit sütök, ezért most egy kellemes fagyival törtem meg az édesség áradatot.

Remélem látszik csíkosan öntöttem  a formába, sőt, a nagy sietségben nem fagyott meg és kicsit összekeveredtek, de nagyon szép és finom lett!

Hozzávalók: 2-3 dl kókusztej, ízlés szerint méz , citrom leve, 2-3 marék málna,  10 sárgabarack + díszítéshez sárga és piros málnaszemek
Szendvics: bármilyen ostya jó, de én most bio fahéjas-mézest használtam (első kísérletem, de nagyon bejött, nem is gondoltam volna!)











6 megjegyzés:

  1. Júúúúj, ilyet nekem!! Érdekes, amit én veszek (sárgát, sokkal édesebb, mint a piros.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Update: most a sárga szinte ízetlen volt. :-(

      Törlés
    2. Hát, ezek szerint most Te kaptad az éretlent!:)

      Törlés
  3. Csoda jól néz ki, nagyon ötletes és én is imádom a málnát, meg az összes bogyóst:)A fahéjas mézes ostya is nagyon jó, van ostyasütőm, legközelebb ilyen ízesítéssel készítem.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!:) Én nekem még várat az sk ostyakészítésem, de ez tényleg finom volt!

    VálaszTörlés