2010. szeptember 10., péntek

Jóhangulatú menü

Vártam a mai napot ,hogy rohanjak lazacért a Tescóba, ugyanis féláron lehet ezen a hétvégén kapni.
Volt itthon bacon, tehát ez adott ötletet, mert még szalonnába göngyölve nem ettem. Szülinapomon
a tésztába csomagolt lazactól elájultam! Nagyon olcsó és isteni menü született. Francia hagymaleves,
baconbe tekert lazac és kókuszos őszibarackos pite. Ezt már napok óta várom és végre megszületett!
A lazacra: só, bors, citrom, olíva és magos mustár került.
A hagymaleves : vaj hagymák ( többféle, foki), só, bors szerecsendió, kakukkfű, bor és sajt a végén .
A sütihez az őszit nem kell párolni előtte, hiszen sütés alatt is gyönyörűen megpuhul, csak van. cukival
megszórtam és rá a tészta: vaj, cukor, tojás, liszt, kókuszlikőr és kókuszreszelék. Az illatától meg lehet
őrülni. Gondoltam, hogy forró csokival leöntöm, de annyira ízlett, hogy nem kellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése