2010. szeptember 17., péntek

Kedvenc színek

Szeretek fotózni, néha (mindig) az egész család kivan, amikor megyünk vhová és kb három fényképezőgépet
viszek, amikkel egyedül nem mindig bírok. Bár volt rá példa, hogy jó, hogy volt nálam több, mert szükség lett
rá.Szeretem a színeket, hangulatokat, virágokat, állatokat és most már az embereket is fotózni. Az ételfotózás
mindig elámított, régóta terveztem, hogy én is fotózom, de csak tavasztól lett olyan gépem, amivel talán lehet
is jókat. Most nagy gyakorlás korszakomban vagyok, ezért mindent lekapok. Ettől a héttől pedig már a
tökéletesítésükre is sor került photoshop segítségével. Azt gondolom, sok kép önmagában is jó, de persze
minden lehet jobb. Este még összedobtam egy kis csokis piskótát, és megörökítettem a narancssárga-türkiz
varázslatos világában..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése