2013. március 8., péntek

Thai currys- aszalt paradicsomos tészta

Ez a tészta úgy ízlett, mintha életemben nem ettem volna hasonlót!

De valószínű, hogy a fúziós ételekhez sorolnám, mert a vietnámi tészta , a thai curry paszta és az olaszos aszalt paradicsomos-parmezános jellege miatt valami fenomenális!

Imádom az ilyet, egymás után két este is elkészítettem, mert annyira jól esett. Ismét húsmentesen fantasztikus ízű ételt készítettem, hihetetlen gyorsan!

A múlt héten vásároltam ezt a tésztát kínai piacon,  és ha csak sós vízben megfő, akkor is jellegzetes , nekem "keleties" íz érezhető, ami teljesen mássá teszi a vacsorát.

Hozzávalók:
fejenként 15-20 dkg tészta, 1 kanál mogyoróolaj /olívaolaj, 2 kanál piros curry paszta, 2 g fokhagyma, (lehet még chili, gyömbér, bármilyen fűszer, só, bors, curry, római kömény,), sok aszalt paradicsom, koktél paradicsom, parmezán sajt, madársaláta (áztatás, megmosás után, citromos dióolajjal átforgatva)










2 megjegyzés:

  1. Na, akkor ez Neked is való: A magyar úri család konyhája c. Ezt találtam benne: Eperkalács, eperkrém, meg persze mások is, remek gyűjtemény (bookline,polc.hu,anima stb)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, majd utánanézek!:)

    VálaszTörlés