2013. március 2., szombat

Epres zserbó

Idén, és  tavaly a zserbóból is kétféle készült, hasonló tésztájú, mint a bejglié, és most eperlekvárral készítettem! Nekünk nagyon ízlett, ezért is rakom fel!

Sok helyen húsvétra is készítenek, szerintem ez kitűnő tavaszváró , jó kis édesség egyaránt!

Hozzávalók: 25 dkg liszt, 10 dkg zsír, 1 dkg élesztő , kb1 dl tejszín, 5 dkg cukor, 1 tojássárga, cs só
Töltelék: 15 dkg dió, 10 dkg cukor,  sok eperlekvár (nekem most bio volt)
Máz: 2 dkg holland kakaó, 5 dkg cukor, 1-2 kanál víz, 2 dkg vaj / 15 dkg olvasztott étcsoki





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki guszta! Eltudom képzelni hogy mennyire finom lehet, most úgy kérnék hogy egy süti 2 eper, annyira jól néz ki!:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Mintha én írtam volna, és így is ettem!:)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda ízpárosítás, csoki és eper csakis jó lehet! A dió meg a ráadás. :) Ráadásul van házi eperdzsemem és rég nem sütöttem zserbót, köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, csoki + eper , nem véletlen lett ez a blog!:)
    De jó, hogy én adhatok tippet!:))

    VálaszTörlés