2010. november 17., szerda

Aszalt szilvás-mandulás cantucci(ni)

Most kipróbálom, milyen különbségek is vannak az ízekben,ha más zsiradék hozzáadásával készítem.
(kinézetben gondolom, nem lesz nagy).
Ugyanis, elfogyott az összes vaj, és közben találtam egy blogot, amiben olajjal készült a keksz.
Gyorsan nekiestem ,mielőtt meggondolom magam...
És mivel az aszalt szilvát is ki akartam próbálni bele, hát tökéletes időzítésnek tűnt .
  1. Hozzávalók: 
  2. 2 tojás
  3. kb 1 dl olaj
  4. 1 csésze cukor
  5. 2 csésze liszt
  6. sütőpor, fahéj, só, citromhéj
  7. aszalt szilva
  8. mandula
Most sül éppen, már kezd jó illata lenni, jó lesz reggelire. Talán még jobban szeretem, ha meleg és még
puha is, de nagyon jó ropogtatni való esténként, amikor a film alatt rám tör az éhség.


Szilvás teával eszegettem meg végül és gondolatban visszatértem a csokihoz, nekem most hiányzott belőle.
Majd legközelebb...! Megjegyezném, nem hiába hívják a vajat, a sütemény királynői alapjának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése