2010. november 28., vasárnap

Zöld paradicsom

Az erkélyen nevelgetett paradicsomok ideje letelt, leszedtük, mert itt a tél.
Sok-sok virág maradt, ha pár héttel előbb sikerül elültetni, mindből kis paradicsom lehetett volna.
Azért így is eltettem két üvegnyi savanyúságot belőlük, és alig várom, hogy megkóstolhassam.
Sajnos nem készültem annyira rá, hirtelen, mint az időjárás lekapkodtam és eltettem, de azért reménykedek,
hogy ehetőt készítettem.
Most megfogadom, hogy ismét veszek és készítek cukkiniből olyan finom savanyúságot, mint amilyet a kilencvenes években sikerült. Azóta sem ettem annyira finomat, sőt nem is hallottam senkitől , hogy ebből
rakott volna el télire.
A másik nagy kedvencem a kis dinnyék, amik még picit pirosak is belül, régen amikor még a Lehel téren igazi
kofák árultak és nem volt csarnok, akkor még lehetett igazi savanyúságot kapni. Abban az időben jó kis program volt a vásárlással egybekötött nézelődés és kóstolás.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése