2011. március 29., kedd

Mustármagos nyúlcomb gerslivel

Pár évvel ezelőtt ettünk először nyuszit, megkedveltük, de ritkán veszünk.
Már próbáltam pörköltnek, vadasnak (nekem ez nagyon bejött), de sütve még nem mertem.
Hiszen kevés rajta a húsfalat és féltem, hogy nagyon összesül.

De nem így lett: az egyik részét citromosan sütöttem meg (citrom leve, narancslekvárral összekeverve, só, bors, kakukkfű ), a másik felét mustárosan gondoltam, mert rengetegszer sütök vele húsokat.

Most mustármagot összetörtem almaecettel, fokhagymával és fehérborral felöntöttem, majd olívaolajjal locsoltam. Letakarva vöröshagymával és sok fokhagymával sütöttem pirosodásig. Ízletes, omlós sültet kaptam.
Most csak az egyikre volt gyorsan képet készíteni, de annyira ízlett, hogy megint muszáj lesz sütnöm (amíg akciós a Lidl-ben, vásárolni kell!) !
A köretnek egy remek ötletet kaptam Select food-tól, aki szintén gerslivel kínálta. Mi is kedveljük és a gyereknek most különösen ízlett hozzá.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése