2011. július 12., kedd

Ír kávéfagyi

Sok évvel ezelőtt imádtam kortyolgatni az ír kávét, szinte rabja lettem, amikor beültünk valahová, akár este is képes voltam azt inni. (Akár többet is ittam volna, csak az íze kedvéért.)

Most semmi újat nem hiszem, hogy tettem, de annyira kíváncsi voltam, milyen lehet vajon fagyiként, hiszen nyár van és meleg italt azért mégsem iszunk...

Szóval  elkészítettem ezt a könnyen olvadó kis "semmiséget", ami igen ízletes és kissé ütős is lett egyben.
Hozzávalók: 2 dl tejszín, 1 tubus sűrített tej, kávé (őrölt), whiskey.

A tejszínt és tejet összeforraltam a kávéval, majd felöntöttem whiskeyvel, lehűtés után a mélyhűtőben várt egész éjjel.
Ami kicsit fura ebben a melegben (:)) , hamar elolvad!













3 megjegyzés:

  1. Tetszik! Ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. A gyorsan olvadás ellenére szerintem nagyon finom ez a fagyi:):) Uj féle amit ki kell próbálni!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nem is gondoltam, hogy ez valakinek is fel fog tűnni, örülök, ha nektek is ízleni fog!

    VálaszTörlés