2011. november 21., hétfő

Karácsonyi Csokis kókuszkocka

Ez az az édesség, amit szerintem mindenki ismer és szeret! Állítólag Ausztráliában is jól ismert és mindenhol kapható nasi. Nekem mégis hazahúz a szívem, és a magunkénak hiszem.

Már régóta terveztem, de valahogy nem jutottam hozzá, illetve egyszerűbb és gyorsabb volt megvételezni, mint kivitelezni.
Nos tehát jön ez az egyszerű, de kicsit mégis macerás sütike egy kis csavarral, ugyanis régóta tervezgetek színes sütit, és elterveztem, hogy a matcha por zöld színével kezdek kísérletezni. Nekem nagyon bejön, (bár még
tettem volna többet bele!) de nem mertem teljesen elrugaszkodni...

És természetesen már kezdem várni és készülni a karácsonyra, ezért fenyőfa formájút is készítettem, szerintem ez nagyon mutatós és akár ünnepre is lehet tálalni!

A recept a következő volt most:  25 dkg liszt, 1  tojás,  20 dkg cukor, kb 1 dl tej,  5 dkg vaj, pici só, sütőpor, 2 tk matcha por (zöld tea)
Máz: 20 dkg vaj, 20 dkg porcukor, 1 -2 dl tej, 5 dkg kakaópor, kókuszreszelék















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése