2011. november 27., vasárnap

Áfonyás-Curacao-s bonbon

Ez a 300.bejegyzésem, (ha jól számolok,) ezt mivel mással, mint egy nagyon különleges bonbonnal ünnepelném!

Ez a címadás volt a legnehezebb dolog!
Sok minden eszembe jutott, de tömören nehezebb leírni. A lényeg természetesen, mint mindig (nálam) a szín! A türkiz egy gyönyörű , varázslatos, bár lehet hogy ételben kicsit furán hat. Muszáj volt kipróbálnom, ugyanis az történt, hogy láttam egy Blue Angel elnevezésű lekvárnak hívott dzsemet, ami névben igen megfogott.
Amikor megtudtam, hogy ebből az italból készült, meglepődtem, de továbbgondolva, először kicsiben kipróbálom, milyen lehet, hát így jött ez a kis bonbon.

A csoki pedig áfonyás fehér csokoládé, amit már régóta dugdostam, mert éreztem, hogy ennek még nagy szerepe lesz!

Hozzávalók kb 10 dkg áfonyás fehér csoki, kb fél dl Curacao és hozzá 1 tk zselatinpor

















8 megjegyzés:

  1. Hát be tudnék kapni egyet-kettőt...Ez a kék zselé eszméletlen jó :)

    VálaszTörlés
  2. Uhh, nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, állati dögös lett, szép megünneplése a nagy számnak!

    VálaszTörlés
  4. Dehogynem illik a színe! Pont az a bukéja!

    VálaszTörlés
  5. Dejó!Ilyenkor látom,nemcsak én vagyok fura ízlésű!:) Köszönöm a hozzászólásokat!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szupi a kék zselé! én még a kék bridget jones bonbonnál agyaltam egy curacaos fehér csoki ganache-on, de aztán sóher voltam egy adag bonbonhoz megvenni :D Így nálad csodálom!

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, de nekem vannak még további terveim vele,hamarosan megmutatom, ezért gondoltam, hogy megveszem az első üveggel (még sosem volt nálunk!).

    VálaszTörlés