2011. november 2., szerda

Máktorta málnával és kandírozott ibolyával

Amikor megvettem a mákot, sokáig gondolkoztam milyen tortát süssek belőle.
Aztán egyik este ami volt otthon, az került bele,  nagyon édes lett, de nem bántam, most ez is kellett.
Amitől nekem különleges lett a málna(lekvár) illetve egy ajándékba kapott chocoMe, ami  liofilizált eper és kandírozott ibolyaszirmokkal volt megszórva!

Hozzávalók: 2 tojás, 10 dkg vaj, cukor (ízlés szerint), kb 10 dkg mák, 10 dkg sütőporos liszt, 2 citrom reszelt  héja, leve, joghurt/ tejföl,
Díszítés: chocoMe tejcsokoládé, creme frache / tejszínhab, málnalekvár

Aztán eszembe jutott, ha előbb lett volna a csoki, akkor természetesen bele is sütöttem volna, és akkor még különlegesebb lett volna.

Karácsonyra is már  nézelődök, készülődök, valószínű hogy még sütök máktortát akkor is...















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése