2013. április 30., kedd

Fokhagymás-articsókás rákos tészta

Most éppen Olaszországban járok, mármint ha becsukom a szemem és csak az ízeket érzem!

Egyszerűen imádom, nem is tudom, hogy lehet e nélkül élni!:)
Még mindig az ünnepi ebédekhez tartozik a felsorolásomban, mégis egyre többet kerül rák az asztalra.

Az is kell, hogy meglássak egy ilyen csodás kis tésztaformát, és máris előtérbe kerül ez a finomság.

Hozzávalók.
kb 400 dkg tészta, vaj/ olívaolaj, 3-4-5 gerezd fokhagyma, só, színes bors, 1 chilipaprika, kb 12-15 db rák, 1 citrom /lime vegyesen, most olajban eltett articsóka, esetleg parmezán

Az olajon a fokhagymákat és chilit felforrósítottam, rákokat beleraktam és sütöttem, fűszereztem, citromkarikákkal együtt.
A kifőtt tésztára pici vajat tettem, majd az egészet összemelegítettem, a végén parmezánnal megszórtam.
A sok-sok fokhagyma-citrom és chili zseniálisan együtt van a tésztán.







Kézmosás: A végén, ahogy kell, citromos vízben mostuk le a rák finom illatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése