2013. április 17., szerda

Pikáns kacsasült lila édesburgonyával

A Lidl-ben sokszor akad jó áron kacsa, kacsamell, vagy comb, ezért jó sokszor sütök.
Nagyon finom ropogósan szeretjük a bőrét, ami most is jól sikerült!

Bevallom, (most én nem takartam le,  nem sütöttem elő), csak úgy, ahogy volt befűszerezve ,betoltam a sütőbe! (se víz, se bor, se plusz zsiradék hozzáadása)

Lehet,  hogy  szerencsés vagyok (a nem éppen új sütővel), de tökéletesen megsült, belül puha maradt, kívül 
ropogott a bőre.

A mell és a combok egyszerre sültek a következő fűszerekkel.

Hozzávalók: só, színes bors, csípős curry (kurkuma, koriander, chili, római kömény, mustármag)
A köret héjában főtt lla édesburgonya és ecetes paprikaszósz volt.






2 megjegyzés:

  1. Guszta és nagyon finom lehet ! Még eddig lila krumplit nem kóstoltam kíváncsi lennék hogy mennyire más az íze mint a hagyományosnak?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kóstold meg, kicsit édeskésebb,mert ez ráadásul édesburgonya volt, de a "sima" lila krumplinak nem éreztem más ízét Csak annyiban, mint a különböző krumplifajtáknál is: kicsit más ízviláguk van.

    VálaszTörlés