2013. június 8., szombat

Kávés marcipángolyó ropogós aljjal

Na ezt a címet nagyon nehezen találtam ki, mert adjak neki egy fantázia nevet? írjam le mi van benne? vagy egyszerűen soroljam a hozzávalókat?

Rég csináltam bonbonokat, pedig sok jó ötletem van, viszont ilyent még nem. Ezért is ki kellett próbálnom, meg nem is volt sok időm. 

Ronda, de finom is lehetett volna, de talán ezt már elcsépeltnek érezhetjük

Az alapötlet a Pralinék és bonbonok könyvből való, aztán persze kicsit megkukoricáztam:.))

A lényeg, nekem ízlett, mert saját kávélikőrömmel nagyon finom ízeket lehet belecsalni a marcipánba és mert az étcsoki kesernyés íze tökéletessé tette a kukoricapehely ropogásával.

Hozzávalók:
20 dkg marcipánmassza, 4 kanál kukoricapehely,  kb 8 dkg (70%)-os étcsoki, 2 kanál kávélikőr, 2 tk vaníliakivonat/esszencia, ízlés szerint porcukor, (nekem most etióp ) kávészemek







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése