2011. október 21., péntek

Csirkepörkölt jalapenoval

Már megint a zoknihoz a csizmát esete forgott  fent. Megláttam a csípős paprikaszeletkéket, és gondoltam egyet, csirkemellet találva a mélyhűtőben, reggel  nekiestem  és összedobtam a pörköltet.
(Igen, tudom egyesek szerint nem lehet mellből készíteni, de meglepő módon, az egyik legjobban sikerült lett!)
Ez a csípős zöld paprika található a (mostanában nagy kedvenc  Burger King) hamburgerben  is, sajnos a chili  a vesztem, megkívánom és éhes leszek, szinte mindenhez kitűnő.
Természetesen  a képek láttán felmerülhet a kérdés, miért  nincs köret, csak kifli.
A válasz egyszerű,  mert még  párolódott a rizs, és  reggeli tunkoláshoz a kifli a legkézenfekvőbb!
Szóval elárultam, szeretek  tunkolni is,  mostanság nem túl  gyakran  teszem  ezt,  és hiányzik  is nagyon!


A hozzávalók:  1-2 egész  csirkemell (kockázva), 3  fej vöröshagyma, olaj/zsír, pirospaprika, só,  színes bors, majoranna,  1 db édespaprika, paradicsom helyett  sűrített paradicsom (ízlés szerint), pár szelet jalapeno (csípős mexikói chilipaprika)


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése