2011. december 1., csütörtök

Sajtos kelbimbófőzelék

Tudom, sokan nem szeretik kesernyés íze miatt, de olyan guszta, kicsi, kerek zöld golyó!
Tehát nekem ezek miatt nagyon bejön! Általában salátának, köretnek használják, de most egy igazi fincsi főzeléket álmodtam meg és dobtam össze este.
Ugyanis kaptunk ismét Hollandiából sajtot (goudát), és mivel ez valami fantasztikus, ezt is tettem bele.

Hozzávalók: fél kg kelbimbó, 3 nagy krumpli, 2 gerezd fokhagyma, só, sok bors, köménymag, 1dl tej/tejszín, 2-3 kanál étkezési keményítő, víz/ húsleves, tányéronként egy marék reszelt/ kockára vágott sajt

Feltettem sós, borsos vízben főni a kelbimbókat, később belekockáztam a krumplikat, fokhagymát,  fűszereket, a végén behabartam, majd tálaláskor még forrón belekockáztam a sajtot, a többieknek pedig csak ráreszeltem.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése