2011. december 17., szombat

Aszalt paradicsomos-fetás quiche VKF! 46.

A franciák hívják így ezt az egyszerű és omlós tésztát, amit nagyon szeretünk. Gyors vacsoraként is kitűnő.
De én most reggel sütöttem és vittem be melegen, mindenki nagy ámulatára.

Én is szívesen hagyom el a húst, szerintem ezekhez kifejezetten nem is kell, így kerek , egész ez a lepény!

Anna felhívására  vega étket készíteni nem volt gond, sőt, kapóra jött, ugyanis előbb készült ez a finomság, csak utána láttam meg a kiírását.


Hozzávalók: 10 dkg vaj, kb 20 dkg liszt, só, 1 tojás  (elhagyható), (összegyúrjuk, pihentetjük, most nem volt időm:))
2 dl tejföl, 10 dkg fetasajt, (lehet természetesen még mascarpone, füstölt sajt stb), aszalt paradicsom, bors, petrezselyem, bazsalikom, 1-2 tojás, kapribogyó








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése