2011. december 28., szerda

Epres forralt bor

Ez az eperbor nem értem, hogy maradhatott ki ebből a blogból.
Tavaly is vettünk, de az nem ízlett ennyire, olasz bor volt aromásítva. Ez az üveg magyar  gyümölcsbor Epermester pincészetből,  (Tahitótfalu) származik , a Vörösmarty téren is lehetett kapni, mi viszont Szentendrén vásároltuk gyönyörű hóesésben. (Az egyetlen napon múlt héten, mely igazi karácsonyi hangulatot árasztott!)

Megkóstoltuk, és már vettük is, érezni az eper utóízét, fantasztikus! Szárazat illetve édeset is választhat a kedves vásárló. Idén nemcsak forralt bort, hanem borlevest is készítettem ebből a borból.
Legközelebb az is felkerül!


Hozzávalók: kb 1,5 dl víz, 2-3 kanál vaníliás kandiscukor, szegfűszeg, fahéj, 3 dl eperbor



















2 megjegyzés:

  1. Ilyet én is vettem, az édeset, tényleg isteni!!! Mi desszertbornak ittuk 25-én.

    VálaszTörlés
  2. Dejó! Így is-úgy is nagyon finom!:)

    VálaszTörlés