2011. december 7., szerda

Vaníliás gyömbérlikőr

A gyömbér az egyik legegészségesebb fűszer, mégis itthon kevesen használják.
Most mikor jönnek a meghűléses, náthás időszakok, gondoltam készítek egy kis  immunerősítőt.
Aki nem szereti a különleges, erős ízvilágát,  ne próbálkozzon,  mert igen intenzív!.
Nem igazán tudom, mennyire fog ízleni, de meglátva ezt a kis tüneményes üvegcsét, bele kívánkozott ez a likőr.
Persze, ezt is lehetne gasztro ajándéknak adni, de nem biztos, hogy  ez  lesz a sorsa....


Hozzávalók:  egy darabka gyömbérgyökér (ízlés szerint), méz, vaníliarúd, vaníliás kandis cukor, vodka.
















Egy jópofa névtelen szemfülesen észrevette, hogy a kandis helyett kandírozottat pötyögtem, nekem ezzel jó napot csinálva, mosolyogva fogadtam szerény érdeklődését, mi is az!
Ebben az időszakban sok kandírozott dolog készül és fogy, a fáradtságnak tudom csak be a figyelmetlenségemet.

Utóirat: Nem gondoltam volna, hogy ez még a narancslikőrnél is jobban fog ízleni!!

2 megjegyzés:

  1. Bocs, de mi az a vaníliás kandírozott cukor??? És hol kapható?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A gyógyszertár bio részlegében kapható nálunk a kandiscukor, melyet otthon is elkészíthetsz!:)))

    VálaszTörlés