2012. június 16., szombat

Borkóstolás

Mostanában igen változó az ízlésem borok között, rég ittam ilyen finom vörösbort.
Zamata egyből, az első kortynál elvarázsolt.. Nem emlékszem ennyire édes, de nem émelyítő bort mikor ízleltem.

Már az illata után sejteni lehetett, hogy igazán pompás, de amikor nem volt semmilyen furcsa utóíze, akkor tudtam ez igazán kedvenc lehetne számomra.

Még sosem láttam, és sajnos nem is fogok ilyen típusút látni (állítólag leállították a behozatalát), ezért
gyorsan megörökítem, hátha egyszer találok még ilyet.

Köszönöm a véletlen sorsnak, és egy névtelen jó akarómnak, aki borkóstolást javasolt nekem
és ez úton került elém.

Neve Pigalle Rouge Cuvée Spatlee 2009





















A másik igen édes bor, ami a poharamba került, az a bizonyos jégbor, amit már régóta vártam. Most viszont túl édesnek éreztem, ami édesség mellé viszont kitűnő desszertbor lehet.

Nem lesz a kedvencem, de érezni a végén azt a különleges utóízt, ami viszont hasonlóan a Tokaji borokat viszont a kedvenceimmé tették. Ez a borocska is Németországból származik, és megtudtam azért olyan drága ,mert a fagyott szőlőszemekből sokkal kevesebb lé származik. (és nem fagyasztóba teszik a szőlőszemeket, hanem tényleg megvárják, amíg természetesen megtörténik.)

Freinsheimer Rosenbühl Riesling Eiswein Pfalz 2009










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése