2012. június 10., vasárnap

Fehérség VKF 49!

Hát igen, nincsen véletlen, amikor megláttam Mandulasarok blogján , mit is kér, nem is csodálkoztam, rengeteg ötlet jutott eszembe, de idő hiányban szenvedek még mindig, és fényhiányban is, pedig már jó későn sötétedik!

Ami meglepő: mostanában kísért a fehér, nem csak cipőben, már táskában is, székben is, úgy látszik ilyen még nem volt: fehér korszakomat kezdem élni!:)

Örültem ennek a témának, és már pár hónapja el is készítettem a kedvenc bonbonomat : mascarponés-diós,
ami szerintem zseniális.

Végül az első gondolat és ötlet nyert: Füstölt sajttal töltött grillezett tintahal spárgával és fokhagymás öntettel

Természetesen még a hozzávalók is fehér színűek, kicsit rózsaszínes csápokat nem vágtam le, mert igen zamatosak (ennyi talán belefér).

Ami viszont bánt, nem kaptam normál méretű nagyságúakat, ezért ezekkel a minikkel kellett beérnem, viszont így csak pár perc a sütőben és készen is voltak.

Hozzávalók: 500 g spárga, (víz+ citrom+ fehér bors+ só)
                    500 g tintahal (só +bors+ citrom+ füstölt sajt / mozzarella/ trapista)
                    3 dl joghurt , só, 2 gerezd fokhagyma















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése