2012. augusztus 16., csütörtök

Carbonara-s feketetészta

Amikor először láttam ezt a fekete tésztát, egyáltalán nem tetszett, mert a színe nem volt vonzó számomra.

De most már nem ódzkodtam tőle, ezért megfőztem. Nagyon örülök, mert lehet, hogy a szósz miatt, de lehet, hogy tényleg finomabb volt ez a tészta, mint egy sima, hagyományos!

A színét (remélem tényleg) a tintahal tintájával színezik és ettől lesz ilyen sötét színe.

Hozzávalók: 1 csomag fekete tészta, pár kanál olívaolaj, spanyol sonkaszeletek, chorizo (elhagyható (spanyol szalámi),  3 g fokhagyma , 2 dl tejszín, 0,5 dl Malaga bor, (most) töltött óriás olívabogyó, színes bors, csípős (jalapenos) só, mozzarella
Ami még lehetett volna: sok petrezselyem, de én most salátával raktam az asztalra, így nem hiányzott.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése