2012. augusztus 28., kedd

Multicolor tésztasaláta


Ismét egy fantasztikus színkavalkád következik!
Amikor meglátok egy ilyet, muszáj megvennem! Gyönyörű színes tésztacsomagot kaptam az Aldiban,, és mivel rég ettünk tésztasalátát, az lett belőle.
Most már megértem az olaszokat, hogyan tudnak reggelire is pastat enni! Igen reggel 8 órakor készítettem, és persze, hogy megkóstoltam, mire alig tudtam abbahagyni!

Hozzávalók: 250 g színes tészta, 2 marék spenót levél, 1 marék bazsalikomlevél, sült padlizsán (olajon sózva, borsozva ), koktélparadicsom,  fekete olajbogyó (most a fekete a nyerő)
olívaolaj, só,  színes bors, fokhagyma, balzsamecet, lehetne még akár rukkola, petrezselyem parmezán stb

Erre mondják: a színek hatalma, ezt nem lehet nem megcsodálni, de ízében és egyszerűségében rejlik az igazi tartalom!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése