2012. augusztus 15., szerda

Polipos tészta

Imádjuk az egyszerű és 20 perc alatt elkészíthető ebédeket! Ez is ilyen volt, éhesen nekilátni főzni nem mindig türelemjáték, ezért megtanultam a lehető leggyorsabban elkészíteni az ételeket.

Idegen konyhában főztem először (szó szoros értelmében), tehát szinte azt sem tudtam mi lesz benne, de olyan jól sikerült, mint amikor nagyon rákészültem . Képet nem is tudtam készíteni, csak menet közben egy-kettőt.

Természetesen a megérkezés megünneplése is fontos, ha külföldre megyünk, legyen az éttermi beülés, vagy egy összedobott tészta!

Hozzávalók: 500 g darabolt polip, 3 gerezd fokhagyma, olívaolaj, 1 doboz salsa szósz (kicsit csípős is lett!), só, bors, fél citrom, óriás töltött olívabogyó, paradicsom, mozzarella, 400 g tészta







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése