2013. február 28., csütörtök

Marhahúsleves édeskrumplival


A marhahúslevessel igazából egyáltalán nem kell foglalkozni (szerintem) csak a jó alapanyagoktól isteni, intenzív ízű, fenséges (és még sorolhatnám) leves fő.

Én azok közé tartozom, akik már régóta szeretik a marhahúst, de főleg a leves, a pörkölt és a vadas, amit igazán szoktam belőle készíteni. Illetve a múltkor életemben először sütöttem hagymás rostélyost, ami annyira bejött mindenkiinek, hogy persze nem maradt fotózásra.A mostani képen is látszik, mennyire siettem!:)

Már régóta készültem édesburgonyával főzni, egy picit a főzési idővel számoltam el, ugyanis túlfőtt, pedig nagyobb darabokra vágtam! Viszont ezért nem szólt senki, sőt édes ízét kifejezetten az is kedvelte, aki még nem evett ilyet. Másik neve Batáta, inkább a sütőtökre emlékeztető színnel és ízvilággal.De létezik szürkés és lilás változatban is!
Tulajdonságai: igen tápláló,  magas béta-karotin tartalmú, A, C vitaminban, nyomelemben gazdag .
Tehát érdemes mindenfélét sütni-főzni belőle!

Hozzávalók:

Kb 80 dkg marhahús, 4-5 szál sárgarépa, 3-4 szál fehérrépa, 1 vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, 1-2 db édes burgonya, só, bors, füstölt  őrölt paprika,lestyán, a végén aki szereti ,csípős hegyes zöldpaprika





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése