2011. április 26., kedd

Pink feta szendvicskrém és töltelék VKF 42.

 Ezzel a gyönyörű Pink előétellel neveznék Strawberry VKF színes ételek versenyére!


Ha már az édességben kitaláltam, ideje volt pink előételt is fabrikálnom!
Húsvét alkalmából megpróbáltam, nekem nagyon ízlett!
Feta sajtot és sütőben sült céklát, pici fokhagymával és snidlinggel összeelegyítettem, borsoztam és már ettem is, kiflivel, aztán pedig megtöltöttem vele az egybesült báránykát/borjú húst.
Ezt majd a következő alkalommal láthatjátok!

Ez a szín nagyon sok mindent ajánl a nézőnek és aztán a kóstolónak is!

Ezt a szösszenetet egy újságban olvastam és pont időszerűnek éreztem, hogy beolvasszam a napi megjelenésbe.

Az érintés lényege az időtlenség. Az érintés - benne az ízlelés, hiszen az is érintés egy speciális formája - az egyetlen valódi módja a külső világ érzékelésének.
"Ehess, ihass, ölelhess, alhass!"- József Attila













7 megjegyzés:

  1. Kedves Hölgyem!

    Nem tudom eldönteni hogy a gasztronómiában való jártasságát, magasztaljam avagy az irodalmi vénáját? Az étel csodálatos, a fotó művészi különösen az első és második képen. Biztosan nagyon izletes volt. A kis pár sorosa az elején érdekes volt, és e kis csapongás jól inditja a napomat. A szösszenet tökéletes befejezése az irásnak.Köszönöm.

    ocean

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet! :) Jól is néz ki!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Bence/Emőke!:))

    Kedves Oceancowboy!
    Hát az élet is ilyen csapongó, ezért örülök, ha meglepetést tudok szerezni!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagy bölcsesség, fiatalon.

    Szépek a festmények, a fotók csodálatosak, a sminkek tetszenek.
    Egy nagy like a blognak és neked is.
    Benézek holnap is hátha találok valami szépet,ezen a csodálatos kis szigeten itt a blogban, ami a ebből a csúnya és zavaros vizből amit úgy hivunk magyar gasztronómia, üditően kiemelkedik.

    ocean

    VálaszTörlés
  5. A cékla egy nagyon finom ételszinező. Kedvelem, túlzottan is, akárcsak a fetát. Így együtt pedig remek párost alkotnak!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű páros!
    Válaszoltam a bejegyzésedre: http://usubufood.blogspot.com/2011/04/ceklas-ravioli-medvehagymas-halraguval.html

    VálaszTörlés
  7. Azta, mennyi megjegyzés!
    Hát pont erről beszéltem: a színek varázsa!:)

    Köszönöm Oceancowboy, megtisztelő ez a sok dicséret!


    Szia Anazar! én eddig nem tettem össze, de tényleg nyerő páros!

    Szia Foodafok!
    Elolvastam, köszi!:)

    Kati!
    Köszönöm!:) A céklának köszönhetem...:)

    VálaszTörlés