2010. október 22., péntek

Almás-diós-kókuszos rétes

Valamelyik nap vettem túrót. Mostanában sokat ettünk, nagyon kedveljük, mert rengeteget variációja létezik és mindet imádjuk! Sütöttem túrós rétest, mert rétest, azt régen ettünk. Most megfogadtam, a tésztáját ezentúl én fogom nyújtani, mert már nem ízlett egyikünknek sem a boltban vásárolt.
A túróst, mazsolával, ahogy kell, hatalmas siker koronázta, de nekem a "mindent bele" almás okozta az örömöt.
Mindenből kevés volt, így született meg . Két almát lereszeltem, citromot csavartam rá, cukros fahéjjal megszórtam , a vajjal megkent tésztára darált kekszet szórtam zsemlemorzsa helyett.  Szétoszlattam az almát és jól megszórtam kókuszreszelékkel és cukros darált dióval, majd feltekertem. Nagyon klassz kis töltelék lett a végeredmény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése