2010. október 19., kedd

Tenger gyümölcsei

Mindig imádtam az összes halat, rákot, kagylót, de sohasem értettem azt, aki nem szereti. A gyerekre is ráragadt ez az imádat, nagyon örülök, hogy úgy nő fel,  minden tengerben élőt kóstolt és szeret.
Mi Görögországban , Santorinin ettünk 15 évvel ezelőtt olyan polipot, amit azóta sem, tavaly pedig Corfun választott a fiam roston sült polipcsápot, amitől elájultunk: ugyanis puha volt, hiába volt egyben, mégis jól át volt sütve is. Fantasztikus. Sajnos nincs róla képem, és az illatot sem tudom átküldeni, ezért is várom már, hogy utazzunk.
Addig is összeütöttem egy kis finomságot::
Paradicsomos tenger gyümölcsei spagettivel
Én előfőzöm a mirelit polipokat (só, rózsabors, citromkarikák) és aztán teszem olívaolajon megfuttatott fokhagymára. Sózom, borsozom, teszek rá chilit, cayenne-borsot, citromlét. Paradicsompürét tettem szósznak, de lehet igazi paradicsomot is használni. A végén még meglocsoltam extra szűz olívaolajjal és parmezánnal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése