2010. október 1., péntek

Sütőtökkrémleves

Szerintem ez a leves igenis csak az ínyenceknek jön be, és nem valószínű, hogy mindenki megszereti,
ha egyáltalán megkóstolja. Kicsit sűrű, kicsit színes, kicsit különleges fűszerezésű. Nekem a Menzában
(Liszt F. tér) vált a kedvencemmé, ott tényleg nagyon jól készítik.
Itthon a maradék sült sütőtökből turmixoltam, szerintem így finomabb, mint ha csak főznénk a tököt.
Rengeteg variációja van, én nem tettem bele gyümölcsöt, de ki fogom úgy is próbálni. Az enyém a sós
jelleget vette fel, mert a végén füstölt sajtot szórtam rá, tökmag helyett. Kell rá az a sajt, nagyon jó vele.
Fűszerek : só, bors, cayenne bors, chili, gyömbér, fahéj.
Hagyma , fokhagyma az alap, arra tettem a tököt és fűszereket, majd tejszínnel összeturmixoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése