2011. február 19., szombat

Csokoládé torta málnás fehércsokoládéval

Ez lett a végeredmény, nem döntöttem el, amikor elkezdtem, milyen legyen.
Az biztos volt, hogy többféle csokival próbálkozom, de a fehércsokit amúgy nem is szeretem,
ezért nem is szoktam venni. De most amikor akciózták, bevillant, hogy mi lenne, ha az is kerülne bele.
A málna pedig a másik torta tetejére került, itt pedig a savanyúságára volt szükségem, hogy jobb
legyen a torta íze. A krémekben is bizonytalan voltam, ezért a kedvenc ganache krém maradt, amit
mindig is a legjobban kedveltem, csak épp a nevét nem tudtam. (10 dkg csoki+ 10 dkg tejszín)
A torta most egyszerű piskóta alapú (ahány tojás, annyi evőkanál cukor is, liszt is),
A krémek: tejcsokoládés illetve málnás fehér csokoládés .
A külső réteg vajas-kakaós krém csokiforgáccsal meghintve és pasztillákkal kirakva.
Nagyon vártam már a kóstolást , igazi szülinapi torta csokifanoknak!













2 megjegyzés:

  1. Meseszép lett a torta, és biztos nagyon finom is!!!

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, de szerintem finomabb lett, mint ahogy kinéz.
    Jó hamar eltűnt, az biztos!

    VálaszTörlés