2011. február 6., vasárnap

Nutellás szuflé a Nutella napján

Egyáltalán nem akartam, de amíg van Nutella addig esszük!
Ki kellett próbálnom ezt a csupa csokis darabot, Strawberrytől  
egyrészt mert  imádom a Nutellát,
másrészt a foundant, harmadszor pedig a fagyasztott Nutella gombóc a közepén egy újdonság volt.
Olvastam már ezt a kis apróságot máshol is, de most jött el a napja, amikor személyesen is
találkoztunk.
Recept: 3 evőkanál Nutella, 4 ek cukor, 10 dkg vaj, 5 ek liszt, 2 tojás.
A formákhoz: vaj, kakaópor.
A töltelék: mélyhűtőben lefagyasztott Nutella golyócskák.
Tejszínhabbal "lazítottam" !










4 megjegyzés:

  1. Kedves Erika! Örülök, hogy meglátogattad a blogomat, ezek szerint lenne kedved indulni az Online Vacsoracsat 2.fordulójában? Ha igen kérlek jelentkezz egy hozzászólásban! Örülnék Neked a blogomon, én a 11. lettem Nálad, az a kedvenc számom....:))))))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nekem is fontos a 11. szám, sokszor
    találkoztam vele életem során.
    Akkor ezek szerint még nem jelentkeztem , akkor megteszem.:)

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Csak az egyértelműség kedvéért!
    Sok pontban hasonlítunk a 7-ből....:)))))Gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!
    Kicsit felhalmozódtak a receptjeim, de van egy, amit tegnap este készítettem, azt hiszem, ez tetszeni fog!
    Nemsokára felrakom!

    VálaszTörlés