2011. február 18., péntek

Sajttorta karamellszósszal

Ezt a kombinációt mindenhol megeszem és szeretem. Nem tudom kihagyni bárhol vagyok is!
Az újításom a keksz alapban történt, ugyanis találtam még mézeskalácsot (házi), és azokat morzsoltam össze  10-12 dkg vajjal.
Szerintem ez nagyon finommá tette a karamellszósszal együtt!
A torta krémje: 450 g mascarpone/ tejszínes krémsajt, 15 dkg cukor, 3 tojás, 2 dl tejszín, 1 evőkanál liszt, 1 citrom leve, vaníliás cukor/aroma.
Alufóliával letakarva, vízzel teli másik tepsibe rakva sütöttem 45-60 percig.
A karamellszószhoz  25 dg cukrot karamellizáltam, 5 dkg vajjal és  2 dl tejszínnel felöntve , kavargatva összeforraltam.
Ha kihűlt, még a hűtőben pihentetni kell egy órát, és akkor lehet szépen szeletelni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése